lördag 22 juni 2013

leaving on a jet plane

Hoppsan sa vad bortglömd den här stackars bloggen har blivit, skärpning på det!

Jag är hemflyttad, skaffat jobb, skaffat katt, fått lägenhet inne i stan och är lite lätt förälskad. Det är dessutom sommar och allt känns ganska bra just nu trots allt! Jag jobbar på att fokusera på rätt saker, jag lär mig sakta men säkert :)

Midsommar var också otroligt mysigt att fira, jag hade blommor i håret, det regnade och vi shotade. Perfekt med andra ord!

Drömmer mig bort till paradis på andra sidan jorden där man kan åka moppe med främlingar mitt i natten och tatuera folks namn som man nyss träffat. För att man lyckats träffa en människa som är precis lika tokig och har precis lika starka känslor som en själv. På ett sketet jävla doorm på en liten liten ö i Malaysia. Ibland är livet helt jävla fantastiskt och jag längtar tills jag åker ut i världen igen :)

Kärlek! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar