söndag 14 juli 2013

and I know that she's the only one


Helt fantastisk video. Så ska mitt bröllop vara, typish.
Äter choklad och dricker vin, fint ska det va´!

Idag har varit min lediga dag. Har jobbat varje dag sen i söndags och nu ska jag jobba varje dag i två veckor till sen har jag en veckas semester! Jag skulle ju komma hem och ta det lugnt, jobba halvtid och komma ikapp lite. Eh ja, nu har jag istället tre jobb och flänger mest överallt. Men det är ju så jag trivs bäst egentligen. Plus att nu har jag ju jobb som är mer hobby än arbete och jag har skitkul. Wah, skönt.

Den 30e åker jag uppåt i landet för jag och Karolina ska på Urkult  och ha det helt jävla fantastiskt. Vi ska ha ett hippietält, dricka rödvin och bara ha så himla mycket åsikter ihop och komma på bra idéer för att förändra och rädda världen. Jag behöver det så sjukt mycket! Gud vad härligt det ska bli, längtaaaar!

Annars är väl allt mest ganska göttigt just nu, trivs med det mesta, flyttar snart in till min lägenhet med mina katter, är fortfarande väldigt förälskad och pengar dyker snart upp på kontot det med. Fantastico! (enda downern är väl egentligen att min bil är cp och startar mest ibland när den känner för det och oftast inte alls..) Mitt mål nu är att spara en massa så att jag kan åka en månad till Mexico med Karolina i vinter, hade varit minst sagt underbart. Är ju två år sen jag var iväg då, gosh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar