torsdag 11 juli 2013

don't know when I'll be back again

Jag har precis vaknat och gått in från trädgården och har nog faktiskt fått lite färg, niiice! Var uppe halv fem för att jobba på mitt gamla jobb och nu ska jag snart iväg till mitt vanliga och sköta arbetet där med :)

Har bestämt mig för att jag ska ha en katt till. De kommer ju nästan bara vara inne så då tycker jag att Sixten kan få ett syskon att ha som sällskap. Så jag presenterar för er Sören! Jag kommer aldrig vilja lämna min lägenhet sen... någonsin...

Jag ger er: Sören!
Jag ger er också Agnes som dreglar marsmallows. 
Fick vi åka moppe ihop igen, som första gången vi umgicks dock då på vägarna genom malaysisk djungel. Typ samma!

Sommar i skällinge!

Detta ska jag tvinga folk göra med mig. Kan man komma på en bättre kombo än nanna Johansson OCH katter?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar